Nu skal vi lige have Eze i folden først, men kommer han, står man i hvert fald med en del flere værktøjer i kassen mod de lavtstående hold. Det tror jeg sådan set alene godt kan være nok til at hive lidt flere sejre hjem i nogle af de kampe, man har spillet uafgjort i i den foregående sæson, uden at strukturen skal ændres nævneværdigt.
Jeg har også et håb om, at Zubimendi vil forbedre spilopbygningen på egen tredjedel, hvilket vil resultere i, at man i højere grad kan straffe de hold, der presser højt, og angribe dem i ubalance, frem for at gå til det lange, direkte spil, som man til tider har haft let for let ved at falde tilbage på.
Jeg har også et håb om, at Zubimendi vil forbedre spilopbygningen på egen tredjedel, hvilket vil resultere i, at man i højere grad kan straffe de hold, der presser højt, og angribe dem i ubalance, frem for at gå til det lange, direkte spil, som man til tider har haft let for let ved at falde tilbage på.