Sådan skal man i hvert fald ikke forsvare. Håbløst forsvarsspil at lave ham stå alene så tæt på mål
Snak
Så er vi da i gang. Det høje pres som kiksede og en mand i undertal i alle sekvenser indtil målet.
https://kortlink.dk/sudv
Redigeretsøn 27. jul 13:50
Retfærdigvis var det så også en anden rolle end Havertz var vant til. Rent taktisk må omstillingen trods alt være mindre.
Du har helt ret, alligevel kørte mediestrømmen for fuld skrue med flop-prædikatet indtil han scorede på straffespark.
Det bliver kun mere intenst hvis en rendyrket 9´er som Gyokeres havner i samme position.
Ikke fordi jeg forventer det går sådan, men det er helt afgørende han slår til relativt hurtigt.
For ham selv og vel efterhånden også for Artetas projekt som helhed.
Ikke ligefrem en super kamp af Nwaneri indtil videre. Der mangler helt klart evnen til at tage kontrol over spilopbygningen.
https://kortlink.dk/sudv
søn 27. jul 14:21
Jeg synes også, Merino har haft lidt tunge fødder på sine berøringer og afleveringer. Til gengæld har han været aggressiv på den fede måde og scorede et flot mål.
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.