Snak

Mere indhold efter annoncen
Du tror ikke bare det er standard udskiftninger som man ser dem i alle venskabskampe, frankie?

Trossard spiller udmærket i dag, synes jeg.
Tvivler jeg på. Han satte sig ned, og talte kortvarigt med fyssen, som sagde der skulle skiftes ud.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
Du tror ikke bare det er standard udskiftninger som man ser dem i alle venskabskampe, frankie?

Han blev ikke skiftet ud i pausen, han satte sig ned og der blev sendt en behandler ind. Plus det så ud til han gik direkte i omklædningsrummet og ikke bare på bænken.
Håbløs fodbold romantiker der efterhånden hellere vil se de lokale serie hold end CL.
Ah pis.
Og nu scorer de så oven i hatten. Øv for en start på 2. halvleg.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bliver spændende at se Dowman igen.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
En halv time til Dowman, der starter med at afdrible Joelinton og få en ordentlig tur.
Det var noget af en velkomst han fik.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
På banen i 3 sekunder og Dowman tørrer Joelinton, som så giver ham en blodtud!
Det er så vildt at tænke på at Dowman kun er 15 år!! 15 år.
Annonce