Snak

Mere indhold efter annoncen
Rigtig godt lavet af Dowman!
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
moderator
Dowman, for satan da. Hvor er han et voldsomt talent.
https://kortlink.dk/sudv
Han er godt nok et talent ud over det normale. Må bare håbe vi kan få indfriet det talent.
Tæt på han scorede.
Håbløs fodbold romantiker der efterhånden hellere vil se de lokale serie hold end CL.
Hvad lavede han? Og i hvilket minuttal?
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Ind med laksen!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Hairy man´s anus på banen.
https://kortlink.dk/sudv
Dowman er bedste dribbler på banen og har nu været tæt på at score to gange, skabt ud af ingenting. Det vildt at sige, men han er klar til PL. I hvert fald indhop.

Edit: er med på det kun er en træningskamp, men har set nok.
OMG Dowman!
Tredje dribbletur til Dowman ind i feltet, og straffe til os!
Han er vild. Nu kæmper sig til straffe.. Bare ærgerligt for ham at han nok er 3-4 mand i rækken på højre kantmed indkøbet af Madueke. Som han har spillet mod Milan og nu Newcastle ville han sagtens kunne begå sig som indskifter i PL.
Annonce