Redigeretsøn 27. jul 15:13
Dowman er bedste dribbler på banen og har nu været tæt på at score to gange, skabt ud af ingenting. Det vildt at sige, men han er klar til PL. I hvert fald indhop.
Edit: er med på det kun er en træningskamp, men har set nok.