Var Cala også skadesplaget før han kom til os?
Ja, jeg synes at huske, at der var en del bekymringer omkring det, da han ankom til klubben.
Var Cala også skadesplaget før han kom til os?
I min verden er Zelalem og Dowman langt fra at være samme case.
Zelalem var slemt et-benet og skadesplaget og man fandt senere ud af, at han nok ikke rigtigt havde mentaliteten til seniorfodbold - nogle attitudeudfordringer bl.a.
Zelalems spil lå til at modtage bolden og hurtigt, og flot, distribuere den videre. Det er ikke ret revolutionerende eller game-changing. Det Dowman har gang i virker ret vildt - og han kan åbenbart nogle ting på egen hånd, som ser flotte ud for en seniorspiller, men dybt imponerende ud for en ungdomsspiller.