Snak

Mere indhold efter annoncen
En tilgang af Eze lyder tillokkende, men jeg synes egentlig den offensive bredde er ved at være et godt sted, med de to andre tilgange vi har fået. Et setup med Gøk, Havertz, Saka, Madueke, Ødegaard, Nwaneri, Martinell og Eze til de fire forreste pladser ser da lækkert ud, men det er lige pludselig nogle meget store navne der vil finde sig et meget yderligt mandat i truppen. Kan ikke forestille mig at vi ville se meget spilletid til f.eks. Nwaneri, og Dowman skal i hvert fald se mange år ud i fremtiden før der er plads.


Dowman er 15 og er, på trods af nogle flotte preseason præstationer, ikke en spiller man kommer til at se i PrL endnu. Når han om et par år er klar til virkelig at tage skridtet op, vil Eze være tæt på de 30.

Nwaneri vil derimod nok komme til at lide under en tilgang af Eze. Hans udvikling er vel det bedste modargument.

Jeg synes dog stadig man skal gå efter Eze. Han er bare en fænomenal spiller, og hvis Ødegaard ikke finder rytmen igen, skal Nwaneri bære hele sæsonen på sine skuldre.

Eze kan desuden også bruges sammen med hhv. Øde eller Nwaneri på den offensive midt hvis man spiller imod meget defensive mandskaber.
Jeg har stadig til gode at se et validt argument mod Eze.

Det virker stadig som planen at hente minimum en spiller mere, hvis man ser artetas udtalelser. Giver ikke meget mening hvis ikke det er Eze eller en venstre kant/offensiv midt kombo spiller.
moderator
Mod Newcastle så vi også, at Arteta skal have justeret taktisk på backen, når vi spiller med en kant der søger meget ind centralt. Der var flere sekvenser, hvor der manglede en spiller i de brede rum til venstre, hvilket ret effektivt skadede vores spilopbygning.
https://kortlink.dk/sudv
Geddar vil du ikke lige slette/ban ham reklame spam fætteren i Chelsea tråden?
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
Mod Newcastle så vi også, at Arteta skal have justeret taktisk på backen, når vi spiller med en kant der søger meget ind centralt. Der var flere sekvenser, hvor der manglede en spiller i de brede rum til venstre, hvilket ret effektivt skadede vores spilopbygning.


Det er den pointe, der er så svært komme igennem med.
Det handler jo ikke kun om backens instruktion. Vores system er vitterligt bygget op omkring en venstrekant med Martinellis defensive kompetencer. Og en højrekant med to exceptionelle øksejern i form af White og Timber bag luxus Saka

Selv vores 10´er er defineret ved et..... ´´arbejdsraseri´´ er måske forkert ordvalg ift. vores kølige norske kaptajn, men så arbejdsindstilling.

Det er udtalt i alle faser, Havertz på 9 var det samme.

Det bliver nok et sats at smide bløde offensive typer på alle de forreste pladser, selvom de fleste af os ønsker det.

Eze er f.eks. ret godt hjulpet af orcs on all sides. Selvom han selvfølgeligt også vil blive frigjort af kreative medspillere på det Arsenals niveau.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kunne vi give Newcastle Ramsdale gratis for at sælge Isak til Saudi?
Isak til Liverpool er skræmmende.. De har i forvejen haft en tæt på perfekt vindue, og så ser det ud til at man oveni også lige får premier leagues vel pt. Bedste angriber.

2 målmaskiner I Isak og Salah er squ skræmmende. Tilføjet et hold der i forvejen vandt titlen suverænt.

Så jeg er enig. Gør hvad end der kan gøres for at Isk ryger til Saudi.


Det er den pointe, der er så svært komme igennem med.
Det handler jo ikke kun om backens instruktion. Vores system er vitterligt bygget op omkring en venstrekant med Martinellis defensive kompetencer. Og en højrekant med to exceptionelle øksejern i form af White og Timber bag luxus Saka

Selv vores 10´er er defineret ved et..... ´´arbejdsraseri´´ er måske forkert ordvalg ift. vores kølige norske kaptajn, men så arbejdsindstilling.

Det er udtalt i alle faser, Havertz på 9 var det samme.

Det bliver nok et sats at smide bløde offensive typer på alle de forreste pladser, selvom de fleste af os ønsker det.

Eze er f.eks. ret godt hjulpet af orcs on all sides. Selvom han selvfølgeligt også vil blive frigjort af kreative medspillere på det Arsenals niveau.


Gad vide hvordan Gyökeres passer ind her. Ingen tvivl om at manden arbejder benhårdt, men han kommer vel ikke til at løbe lige så langt tilbage i banen som Havertz.
moderator
@KnockOut

Han er ude.
https://kortlink.dk/sudv
Tak 👍🏻
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
Annonce