Gunnerblog, som er drevet af Athletiv-skribenten James McNicholas skriver, at vi gerne vil have Eze, men ikke vil betale frikøbsklausulen for en 27-årig.
Han skriver, at tilgangen af en venstre kant vil åbne for salg af Trossard/Martinelli. Førstnævnte kigger sig angiveligt omkring i forhold til muligheder.
Man har derudover givet grønt lys til, at Zinchenko, Vieira, Lokonga og Hein skal sælges. Kiwior bliver ikke nævnt.
Jeg er åben for salg af Trossard, især hvis det giver plads til Eze. Synes, Trossard er rigtig god, men han bliver 31 i december, og han bliver aldrig det stensikre førstevalg på venstre kant. Og så er der kun et år tilbage på hans kontrakt.
Rodrygo skulle vi ikke for alvor være med i jagten på. Det passer mig fint.
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.