Det lød også gak
Den med Sesko, der evt. vælger Newcastle eller United er jeg spændt på. Ny skurk drop, i så fald. Villain mask off.
Den med Sesko, der evt. vælger Newcastle eller United er jeg spændt på. Ny skurk drop, i så fald. Villain mask off.
Gad vide om United eller Newcastle i så fald kommer til at skulle betale det samme som Leipzig krævede af os.
Ellers er det da helt tosset.
Tanken er ret skræmmende, ja, men i praksis tror jeg ikke det bliver sådan, at de begge kommer til at høvle mål ind, på samme niveau som hidtil.
En af grundene til, at Salah scorer så flittigt som han gør, er fordi deres offensiv er centraliseret omkring ham og dét at få ham sat i afslutningspositioner - og lige så med Isak i Newcastle. Jeg tror derfor det vil koste lidt på målkontoen for én af dem.
It hurts when you’re always doing your best for your club and then you hear that you might be going to Tottenham