Det er en katastrofe det her.
Snak
lør 21. okt 2023
Enig AFC
De ofrer meget på at overfolke midten og tillader plads på fløjene. At vi ikke kan holde på bolden i 5 sekunder derude uden at miste den, er der ikke så meget gøre ved for dem i midten.
Måske vi skal ofre en defensiv spiller for en mere i offensiven.
De ofrer meget på at overfolke midten og tillader plads på fløjene. At vi ikke kan holde på bolden i 5 sekunder derude uden at miste den, er der ikke så meget gøre ved for dem i midten.
Måske vi skal ofre en defensiv spiller for en mere i offensiven.
lør 21. okt 2023
Raya er så pisse elendig.. 3 kamp i træk han er totalt malplaceret... Hvad er det Ramsdale har gjort nogen som helst?
lør 21. okt 2023
Ved ikke hvor meget Raya kan gøre. Men det hele starter med Ben White igen. Han har været så sindsyg dårlig.
lør 21. okt 2023
Ødegaard og saka har været endnu dårligere...
Men Raya står jo forkert placeret hele tiden i kampen
Men Raya står jo forkert placeret hele tiden i kampen
lør 21. okt 2023
White er i det mindste generelt solid. Artetas stædighed er sgu lidt Wengersk af og til. Som om der mangler noget kommunikation fra Rams også i bagkæden. Av, en start på halvlegen
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
lør 21. okt 2023
Synes ikke det giver mening at sige vi ikke har rykket os.. Der er utroligt mange individuelle fejl og det kan Arteta virkelig ikke gøre noget ved.
Folk bliver jo heller ikke bare en dårligere fodboldspiller henover en sommer. Det virker på mig som om at Arteta forsøger at forbedre noget der allerede fungerede fremragende, med nye mønstre og mekanismer. Det er så ikke lykkedes (endnu). Spørgsmålet er om han måske også overtænker det, og vil ændre for meget. Der fungerer i hvert fald ikke ift. sidste år, og jeg tror ikke at alle bare er blevet dårligere fodboldspillere henover sommeren.