Snak

Mere indhold efter annoncen
Siger det igen, RAYA ER PISSE FUCKING ELENDIG.. shit han laver bare oceaner af kæmpe fejl..
Ved I, hvad Rams fejler?
Puha, organisationen fejler helt i dag. Mystisk offday fra samtlige spillere nærmest
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Har vi undervurderet Chelsea eller hvad foregår der? Vanvittig dårlig kamp af samtlige..
Kæmpe straffe, han smadrer bare manden
Er der ikke straffe der?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tror ikke man skal underkende den elendige bane heller.
Synes det er helt, helt vanvittigt, at der ikke dømmes straffe i de der situationer.

Edit:
Jørgensen synes ikke den er clear and obvious….så må han jo kunne finde noget i reglerne der siger, at man som målmand gerne må smadre markspillerne en lille smule. For det er da i hvert fald clear and obvious at han rammer ham.
If I didn’t love football, I’d fucking hate it.
Sanchez kommer flyvende med knæet i hovedhøjde ind i Jesus uden at røre bolden. Dommeren og VAR er en absolut skændsel
Arsenal har fandme ikke VAR tække. Skal Sanchez-situationen slet ikke kigges igennem?
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Manden er jo ikke i nærheden af bolden haha
Annonce