Snak

Mere indhold efter annoncen
Må man bare gerne smadre sin modstander, fordi man er målmand? Hvorfor er det ikke et straffe det der?
Hopper fuldstændig hæmningsløst ud og rammer intet.

Jeg tror, at vi for alvor mangler Partey. Det er som i sidste sæson, når vi manglede ham på 6´eren.
Shit Raya har været ringe i dag (og generelt). Så var skridtet alligevel for stort fra Brentford. Ser gerne vi dropper Toney i samme ånd, og går efter noget kontinental klasse til 9eren, hvor vi godt mangler noget kvalitet.

Indtil videre den ringeste kamp i sæsonen. Spillerne har været en skændsel at se på. Lad os få nogle ind der har lidt følelser for trøjen. Ser gerne Smith-Rowe komme ind.
gunner since 94’
Enig! ESR og Partey ville pynte meget snart. Også spøjst at Tomi skal spille backen på samme måde som Zin. Alt for lidt overlap i venstresiden generelt, alt for meget op til kanten selv at sætte en eller to mand
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Mystisk offday fra samtlige spillere nærmest

Jeg ved snart ikke, hvor mystisk det er længere. Jeg vil ikke lyde overdrevet negativ, men sandheden, hvis du spørger mig, er, at vi, gennem sæsonen, vel reelt set nærmest har haft flere off-dage end on-dage - eller i hvert fald, kampe der læner sig mere i den retning. På stående fod kan jeg tælle kampene mod Lens, Spurs, Fulham og Crystal Palace (hvis jeg ikke husker galt), foruden dagens kamp. Jeg tæller i hvert fald betydeligt flere kampe i sæsonen, hvor det har lænet sig op ad bragende skidt end bragende godt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg er ude. Ingen grund til at se resten af hvad end det her skal forestille at være.
Er Partey ikke på bænken?
Enig Mesut. Syntes der har været mange tegn i løbet af sæsonen indtil videre som har peget på at vi ikke er i nærheden af hvor vi var sidste sæson.

Det er for nemt at fritage Arteta for ansvaret for dette, og bare tilskrive det off-dage for spillerne.
Okay Eddie ind. Så kan vi slukke. Ikke at Jesus var noget værd.
Jeg er tilbøjelig til at give dig ret, Mesut, men måske lige negativt nok trods alt imo.

Ifølge flashschore er han da på bænken i hvert fald. Træls Arteta ikke reagerer
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Annonce