Snak

Mere indhold efter annoncen
Vores presspil hænger ikke sammen og de kommer meget nemt forbi lige nu.
If I didn’t love football, I’d fucking hate it.
Cucurella er bare en nedren type.
Cucurella var også på sit 3. gule kort inden han kom i bogen, og så tillader han at brokke sig. Den fede Cavanaugh har en offday sammen med næsten hele Arsenal holdet
En ting er at spillet ikke har været helt flydende i indeværende sæson, men i dag er vi altså bare helt væk.
Vi har dem af og til under Arteta, hvor vi bare slet ikke møder op.

Det kombineret med 1 freak mål og 1 uheldigt straffespark, så vinder man bestemt ikke på broen.
Mængden af dumheder vi har lavet er ubeskrivelig. Nu Gabriel.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Presspillet er faldet helt fra hinanden efter Eddie og ESR er kommet ind.
Partey gav sådan et boost til midtbanen efter sit indhop mod City. Uforståeligt at man ikke har prøvet at få momentum på midten de sidste 20-25 min med ham
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
RICE BABY! Gave, tak.
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Kom så for helvede. Rice er en kæmpe chef, ham og martinelli er vel de eneste startere der har leveret.
Jeg håber virkelig, at jeg tager fejl. Men kan slet ikke se nogen harmoni i det hold vi har nu. Ingen presspillere tilbage.
Annonce