En ting er at spillet ikke har været helt flydende i indeværende sæson, men i dag er vi altså bare helt væk.
Vi har dem af og til under Arteta, hvor vi bare slet ikke møder op.
Det kombineret med 1 freak mål og 1 uheldigt straffespark, så vinder man bestemt ikke på broen.