Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg vil nærmest sige for mange presspillere, men for få balancespillere. Kun Rice der kan det imo.
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Det var satans!
Arsenal. Lyngby. Tranmere. "Vi skal ikke tro, vi er så gode, som vi er."
Men altså!!! Nu begynder man at kunne argumentere for, at vi kan fortjene mere end 0 point.
Fodbold er sindssygt.
Damn!!!! Kunne have været legendarisk af Nketiah
If I didn’t love football, I’d fucking hate it.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Havertz fylder altså godt, når vi spiller den langt.
Hvor er Trossard bare en fantastisk fodboldspiller. Teknisk fænomenal, men også bare klog og med en kanon indstilling.
If I didn’t love football, I’d fucking hate it.
Ikke Kais skyld at Cucu er en lille wanker
Caicedo man of the match for mig. Hold fast en fodboldspiller

Jo mindre sagt om den her kamp desto bedre. Videre i livet
Puha, katastrofe afværget, men det er jo mere held end forstand efterhånden. Kai er bare en fornøjelse som targetman og fænomenale Trossard! Stærk reaktion fra holdet.
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Annonce