Hej drenge, jeg er tilbage.
Hvis det her skal være en off-sæson, og det ligner det at det skal, er det meget godt med heldige point mod direkte konkurrenter (jeg tror Chelsea kommer til at blande sig i top-4 striden i år).
Men der skal virkelig ses på nogle polstringer i januarvinduet. Noget til midtbanen der kan skabe samme dynamik og sammenhæng som Xhakas fravær har efterladt os uden. Det var en rædderlig omgang indtil at jeg slukkede, og jeg kan høre at det ikke blev synderligt bedre selv efter vores to mål.
Jeg håber også at Arteta stopper med de mange unødvendige fiksfakserier han har foretaget sig ift. spillestil og spillerindkøb. Raya er ikke bedre end Ramsdale og den nye spillestil er på ingen måder bedre end den gamle. Havertz er en god opspilsstation, men ikke det vi manglede.
Jeg skal ud og se om jeg kan fremskaffe noget hjertemedicin nu. Tak for i aften.