Jeg finder kombinationen af Jorginho og Zinchenko en ELENDIG kombination. De løber i vejen for hinanden
Samme kombination som fungerede fantastisk mod City?
Jeg er enig i Partey havde klædt holdet bedre, da det blev langt mere fysisk og kontrabaseret. Tror langt fra det har været meningen fra vores side, vi var bare så langt under niveau rent teknisk.
Samme kombination som fungerede fantastisk mod City?
Jeg er enig i Partey havde klædt holdet bedre, da det blev langt mere fysisk og kontrabaseret. Tror langt fra det har været meningen fra vores side, vi var bare så langt under niveau rent teknisk.