Har tabet af Xhaka ikke været større end man gik og troede?
Nu fulgte jeg ikke særligt meget med i forløbet omkring salget af Xhaka, men i forhold til hvor meget han havde udviklet sig i sidste sæson og hvor en stor en profil han var blevet for Arsenal, synes jeg slet ikke at Arsenal gjorde nok for at holde på ham. Jeg ved godt, der var nogle rygter om noget hjemve og en familie der ville hjem til Tyskland men come on det er topfodbold, hjemve er ikke en gyldig grund til ikke at blive og spille på højeste niveau, og mon ikke man kunne have fundet ud af noget, hvis man virkelig kæmpede for at beholde Xhaka i klubben.
Nu fulgte jeg ikke særligt meget med i forløbet omkring salget af Xhaka, men i forhold til hvor meget han havde udviklet sig i sidste sæson og hvor en stor en profil han var blevet for Arsenal, synes jeg slet ikke at Arsenal gjorde nok for at holde på ham. Jeg ved godt, der var nogle rygter om noget hjemve og en familie der ville hjem til Tyskland men come on det er topfodbold, hjemve er ikke en gyldig grund til ikke at blive og spille på højeste niveau, og mon ikke man kunne have fundet ud af noget, hvis man virkelig kæmpede for at beholde Xhaka i klubben.