Snak

Mere indhold efter annoncen
Rayas fejlprocent er vel efterhånden større end Ramsdales. Synes ikke ligefrem det er sikkerhed, han udviser
Virkelig lunken halvleg efter de første 10min. Svært at se hvor det skal komme fra - igen idag! Der bliver simpelthen spillet for meget med håndbremsen trukket den her sæson.
moderator
Det er jeg enig i. Min pointe er bare, at det ikke nødvendigvis er pga. spillet med fødderne man har købt ham (hvilket lader til at være den gængse udlægning), men nok i lige så høj grad de mere klassiske keeperdyder.
https://kortlink.dk/sudv
moderator
Hold da KÆFT en sukkerbold af Jesus. Vild omstilling!
https://kortlink.dk/sudv
Okay fuck yes Martinelli! Og fantastisk af Jesus. Jeg tager min kritik tilbage udelukkende på den sekvens
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Gabigooooool! nøj en kontra.

@Geddar
Det er rigtig nok. ved ikke om jeg bare fik drejet det i hovedet til at du prøvede at forsvare ham
Hold nu op en detalje af Jesus. Fuldstændig genialt. WOW
Det er altså nogså noget af et første træk GJ tager der
Det mål skal vist tilskrives Jesus, hold kæft en chef! Og lige nøjagtigt det tidspunkt vi har brug for det
moderator
Men ja, ellers en lunken halvleg. Vi formår ikke at sætte os godt nok på midtbanen og flytte med Sevilla. Jeg synes der mangler noget bevægelse.
https://kortlink.dk/sudv
Annonce