Uha, for en assist af Jesus, og Martinelli er så kølig i de situationer der! Alligevel en del kontramål af den type, han har lavet efterhånden. Derudover en meget hakkende og uskøn affære i første halvleg
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet