Sevilla slipper afsted med alle deres nærdueller som sagtens kunne give frispark. Lidt træls at se på.
Og helt enig Geddar ift Ødegaard. Han er ikke dukket op til kampen i dag desværre. Få Smith Rowe ind og lade ham få nogen minutter. Det kan ikke blive værre
Det er sgu en underholdende kamp - mest af alt fordi Sevilla vil spille en åben kamp. De har dog også kvaliteten til at true, men indtil videre har defensiven været formidabel.