imponerende samling skurke de har med ramos, lamela, gudelj, acuna, ocampos
Snak
Den blev slidt hjem. Bagkæden, Jesus og Martinelli var forrygende. Ellers var det en lidt blandet oplevelse.
https://kortlink.dk/sudv
tirs 24. okt 2023
Lækkert resultat. Flot spillet kamp over det meste af linjen. Modstod det vilde pres rigtig godt!
GJ min motm. håber ikke det er noget alvorligt med ham
GJ min motm. håber ikke det er noget alvorligt med ham
tirs 24. okt 2023
En solid arbejdssejr, som ikke burde være blevet så spændende. Min MOTM er faktisk Tomi, syntes godt nok han gjorde det godt både defensivt og offensivt i denne kamp. Men Saliba/Gabriel er virkeligt også bare topniveau nærmest hver gang
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
tirs 24. okt 2023
Jeg er egentlig ret tilfreds med at Lens udligner mod PSV. Nu er der luft ned til 3. og 4. pladsen, og mon ikke vi kan besejre Lens hjemme.
OK kamp. Jeg er lidt træt af at vi kan cruise stille og komfortabelt mod en sejr, men så lader man lige modstanderen score og derefter skal den slides hjem.
OK kamp. Jeg er lidt træt af at vi kan cruise stille og komfortabelt mod en sejr, men så lader man lige modstanderen score og derefter skal den slides hjem.
tirs 24. okt 2023
Rice eller Tomi får min motm. Fint lukket af defensivt af hele banden.
Til gengæld håber jeg ikke det var noget slemt med Jesus til sidst. Nketiah spiller sit dårligste spil i Arsenal tiden i den her sæson. Det vil være et kæmpe slag at skulle starte inde med ham de næste kampe. Så hellere Havertz
Til gengæld håber jeg ikke det var noget slemt med Jesus til sidst. Nketiah spiller sit dårligste spil i Arsenal tiden i den her sæson. Det vil være et kæmpe slag at skulle starte inde med ham de næste kampe. Så hellere Havertz