Snak

Mere indhold efter annoncen
Alle dage er kæmpe frispark. Ellers er alt galt med fodbold.

Og to kommentatorer der mener Gabriel filmer. Der er så meget Arsenal hate
Vi er så til grin.
moderator
Kæmpe gave! Dumt af Gabriel!
https://kortlink.dk/sudv
Puha, det lignede et Woltemade-puf
Arsenal siden 06. Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
Hold nu op med det Gab det har kostet før !
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er for dårligt Gabriel, det er skidt ..!
Hvad fanden tænker han på ?
Aldrig frispark på Gabriel. Heldigt og pinligt forsvarsspil
Der fik vi lidt dommerhjælp. Tak for den.
Idiotisk af Gabriel - ligegyldigt udfaldet.
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Også skidt af Hincapie. Han står sgu dårligt dernede nogle gange her i anden halvleg.
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Annonce