Snak

Mere indhold efter annoncen
Han får da et tydeligt skub i ryggen idet han sætter af. Det tror jeg sgu også i var væltet af.
Godt kaldt med Mosquera på HB. Det var også påkrævet, Timber har været under niveau i 3-4 kampe nu. Fint.
Hold nu op Macmacmac... Det er tydelig for alle, at han spiller, og vi ved, han gør det jævnligt.
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Så blev Timber skadet ??
Var Timber skadet eller?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han får et skub, det er klart. Men den var fesen.
Ikke skadet bare slidt og forvirret.
Der skal skiftes friske kræfter ind nu..!
Hincapie har gjort det godt, men den skal afgøres nu
Det var mere et touch end et skub vil jeg sige
Mon ikke Timber bare var træt, og med et gult kort en stor risiko på banen
Annonce