Snak

Mere indhold efter annoncen
For fanden, Trossard, det er grimt, selvom der er frispark på Rice
Arsenal siden 06. Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
Eze!
Saka er så uskarp.. Godt reddet af Eze!! Sådan
Nej, forkert beslutning at spille Saka... Lidt is i maven, så havde Trossard banket den ind...

MEN EZEEEE!!!!!1
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Jaaaaaa! Eze elsker at spille mod Tottenham. Hvor er det fedt at se ham smile igen
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Eze er pengene værd alene for sine mål mod Topspur
Sådan!!!
moderator
Jaaaa Ezeeee!!!
https://kortlink.dk/sudv
hahahaha
hæl assist af spurs til eze, jo tak
Haha, Eze er simpelthen banter i sin reneste form
Arsenal siden 06. Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
Annonce