Snak

Mere indhold efter annoncen
Flot oplæg af Gokke også!
"Is Yours Gold?" • N5 • Set piece FC • 🔴⚪🏆 CHAMPIONS OF ENGLAND 2025/26 🏆⚪🔴
Siger det igen... Elsker Gabriel Heinze!
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Eze er god som højre 10’er, eller når han drifter derud. Han har været pisse god igen i dag.
Jeg vil have et hattrick mere til Eze - nu!
Jeg tror snart Gabriel har brug for en pause.

Han var ved at få et totalt dumt rødt kort nogle runder tilbage, han var involveret mod Wolves, og nu det her.

Ud på hylden i nogle kampe, til koncentrationen vender tilbage.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi skal lige have slået det sidste søm i kisten nu
Nørgaard ..??
Martinelli ?
Enig, JacobB. Det er, som om han er for tændt lige nu, og det går ud over koncentrationen. Han er stadig fantastisk, men han har nogle træk i sit spil lige nu, som minder lidt om hans tidlige tid i klubben
Arsenal siden 06. Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
Har Saka spillet godt? Skyder en del, men ellers kan jeg ikke se et kæmpe bidrag...
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Synes virkelig gykores første berøringer har været gode i dag.
Annonce