Snak

Mere indhold efter annoncen
Okay, han går fra banen. Det er godt. Så må vi se, hvad vores lægestab siger efter kampen. Madueke kunne sagtens være kommet ind før.
Arsenal siden 06. Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
klasse mål igen

wow
bedste kamp af gkukken
Haha sådan Gokke!!
If I didn’t love football, I’d fucking hate it.
lækker assist af øde
Kæmpe kriger, Rice - man frygter bare hver kamp fra nu af - Lækkert Gokke..!!!
Hans bedste kamp til dato
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Snygt af Gokke! To flotte mål

10 mål. Kun fire har lavet flere mål i PL i år.
Støt dit lokale fodboldhold
Flot af Gokke! Mere af det!!!!!

Og assist til Ø
Gyökeres´ bedste kamp i klubben. Shit, hvor har han været et jern derinde. Kampens spiller!
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Vigtigt for målscoren også!
Flot, flot mål!
Arsenal siden 06. Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
Annonce