Der har alligevel bare været klasseforskel i dag. Spurs er godt nok skidt kørende og har heller ikke rigtig materialet til at give topholdene modstand, især når de får skader.
Fin sejr over et hårdt ramt Spursmandskab. Men 2-2 målet kunne godt ha’ ændret tingene. Gabriels teatralske fald var ikke smukt. Fedt for Eze og Gokke (MOTM)
Fuldstændig dominans i store dele af kampen. 1. halvleg var bedst, men målene kom først i 2. halvleg.
Som jeg skrev i pausen er der ikke nogle hold i PL som kan nå Arsenals topniveau.
Og Arsenal er bedst når banerne er gode, og det bliver de fra denne tid. Derudover har de det bedste slutprogram.
Jeg forstår at man kan blive bekymret når resultaterne ikke er der, men Arsenal fortjener absolut mesterskabet i denne sæson og det ser meget lovende ud igen.