Snak

Mere indhold efter annoncen
Tottenham flået levende! Fremragende anden halvleg!
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Gokkelokke sådan
Jokke din smukke mand!!!

Eze og Jokke vores største profiler i dag!
Der har alligevel bare været klasseforskel i dag. Spurs er godt nok skidt kørende og har heller ikke rigtig materialet til at give topholdene modstand, især når de får skader.
If I didn’t love football, I’d fucking hate it.
Frank var vist ikke problemet i Tottenham
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nemlig. Jeg tror de rykker ned. Forest har været fremragende under Pereira so far, og West Ham har været gode længe nu.
moderator
Fremragende kamp. Både opstilling og indstilling var spot on. Og Arteta har åbenbart læst tråden, for der var sgu overlap!

Saka, Zubi, Eze og Gokke (!) Virkeligt i top.
https://kortlink.dk/sudv
Fin sejr over et hårdt ramt Spursmandskab. Men 2-2 målet kunne godt ha’ ændret tingene. Gabriels teatralske fald var ikke smukt. Fedt for Eze og Gokke (MOTM)
overbevisende langt hen af vejen
Berøringer i feltet: 7-46
Skud i feltet: 3-13

Fuldstændig dominans i store dele af kampen. 1. halvleg var bedst, men målene kom først i 2. halvleg.

Som jeg skrev i pausen er der ikke nogle hold i PL som kan nå Arsenals topniveau.

Og Arsenal er bedst når banerne er gode, og det bliver de fra denne tid. Derudover har de det bedste slutprogram.

Jeg forstår at man kan blive bekymret når resultaterne ikke er der, men Arsenal fortjener absolut mesterskabet i denne sæson og det ser meget lovende ud igen.
Annonce