Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi skal ikke tale alle sejre ned (ikke fordi nogen i tråden gør det) men for et par uger siden spillede city 2-2 mod det her hold.
@Usu

Det var da Spurs stadig havde det taktiske geni Frank the Tank.
Det rigtigt 🤣
Forresten: Det er egentlig lidt ærgerligt at Eze laver så mange mål imod et hold der ikke er at finde i PrL til næste år.
moderator
Arsenal boys, we´re on a bender, Thomas Frank is a silver member.
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Schmeichel, findes der egentlig en større bums på dansk TV ?
Jeg synes også, at Hincapie skal fremhæves i dag. Solid defensivt som altid men modigere med sit pasningsspil. Han har jo en fin venstrefod, så han må gerne satse på den dybe bold engang i mellem eller spille lidt hurtigere og mere aggressivt, som han gjorde i dag. Fremragende kamp.
Nej, og heller ikke på engelsk TV. Bare måden han taler engelsk på er nok til at få mig til at ville stikke søm i ørerne.
UAB tilfreds med Gokke i dag?
UAB, enig
Hincapies bedste kamp offensivt. Men også lækkert at kunne spille på en god bane, de sidste mange kampe har været i pisvejr. Ingen undskyldning, men det lægger bare op til alt for meget hektisk duelspil og disse kampe bliver svære at kontrollere fuldt ud. Der skal dog en sejr til mod Chelsea før jeg ser et mesterskab i horisonten. Men så skal Rice/Zubimendi holde hele vejen også !
Annonce