Vi skal ikke tale alle sejre ned (ikke fordi nogen i tråden gør det) men for et par uger siden spillede city 2-2 mod det her hold.
Snak
søn 22. feb 20:04
Forresten: Det er egentlig lidt ærgerligt at Eze laver så mange mål imod et hold der ikke er at finde i PrL til næste år.
søn 22. feb 20:16
Jeg synes også, at Hincapie skal fremhæves i dag. Solid defensivt som altid men modigere med sit pasningsspil. Han har jo en fin venstrefod, så han må gerne satse på den dybe bold engang i mellem eller spille lidt hurtigere og mere aggressivt, som han gjorde i dag. Fremragende kamp.
søn 22. feb 20:17
Nej, og heller ikke på engelsk TV. Bare måden han taler engelsk på er nok til at få mig til at ville stikke søm i ørerne.
søn 22. feb 20:22
UAB, enig
Hincapies bedste kamp offensivt. Men også lækkert at kunne spille på en god bane, de sidste mange kampe har været i pisvejr. Ingen undskyldning, men det lægger bare op til alt for meget hektisk duelspil og disse kampe bliver svære at kontrollere fuldt ud. Der skal dog en sejr til mod Chelsea før jeg ser et mesterskab i horisonten. Men så skal Rice/Zubimendi holde hele vejen også !
Hincapies bedste kamp offensivt. Men også lækkert at kunne spille på en god bane, de sidste mange kampe har været i pisvejr. Ingen undskyldning, men det lægger bare op til alt for meget hektisk duelspil og disse kampe bliver svære at kontrollere fuldt ud. Der skal dog en sejr til mod Chelsea før jeg ser et mesterskab i horisonten. Men så skal Rice/Zubimendi holde hele vejen også !