Ro på. Som man kan læse i PL tråden, så kan sejren udelukkende tilskrives dommeren og at Spurs har skader.
Snak
søn 22. feb 20:38
UAB tilfreds med Gokke i dag?
Svært at være utilfreds med to gode mål og flere sekvenser, hvor han gjorde det godt i kombinationsspillet. Jeg synes han spiller sin bedste kamp i trøjen.
(Jeg kunne dog godt være nervøs for, at siger mere om Tottenham-defensivend og i særdeleshed Dragusins niveau. Nøj, han er ringe.)
@Street
Ah, er der ikke trods alt en anerkendelse af at vi var det bedre hold?
@UAB
Enig, han havde en fin kamp, også offensivt. Jeg tror måske også det billede er delvist påvirket af, at vi havde en så velfungerende højreside i dag, hvilket lemper presset fra venstresiden.
Ah, er der ikke trods alt en anerkendelse af at vi var det bedre hold?
@UAB
Enig, han havde en fin kamp, også offensivt. Jeg tror måske også det billede er delvist påvirket af, at vi havde en så velfungerende højreside i dag, hvilket lemper presset fra venstresiden.
https://kortlink.dk/sudv
søn 22. feb 20:44
Ro på. Som man kan læse i PL tråden, så kan sejren udelukkende tilskrives dommeren og at Spurs har skader.
Det er vel fair nok at mene, at vi var heldige med kendelserne? Det kan godt være, at der var skub i ryggen, men Gabriel falder nemt, og jeg tror at de færreste dommere i ligaen havde dømt frispark på den.
Jeg tror dog, at vi sagtens kunne have vundet kampen alligevel, for Spurs var jammerlige defensivt.
søn 22. feb 21:51
Gyokeres viser en meget skarp fod idag. Det er denne gyokeres vi forventede at se da han blev købt. Fantastisk kamp af ham!
Vi laver alt for mange personlige fejl i forsvaret. Der er en lille usikkerhed i hver kamp som ofte fører til mål og/eller store chancer. Vi kan godt vinde PL med disse fejl, men vi vinder ikke finaler, hvis de ikke snart bliver elimineret.
Vi laver alt for mange personlige fejl i forsvaret. Der er en lille usikkerhed i hver kamp som ofte fører til mål og/eller store chancer. Vi kan godt vinde PL med disse fejl, men vi vinder ikke finaler, hvis de ikke snart bliver elimineret.
Redigeretsøn 22. feb 21:55
Schmeichel er jo bare en af de “pundits”, der ikke kan skjule sit had for Arsenal. Han er farvet af den gamle rivalisering, og det kan man jo ikke klandre ham. Det er bare ikke så heldigt så at tone frem som “ekspert” på TV, men han er jo et stort navn i engelsk fodbold, og nok derfor han er med. Tror dog også godt TV stationerne kan se, at han ikke har niveauet som ekspert, så man kan jo håbe han bliver erstattet på et tidspunkt. Der er nok også en grund til, at han ikke sidder på Sky.
Neville har de samme problemer. Han kan dog godt nogle gange give den fortjente ros. Det synes jeg ikke Schmeichel evner i samme grad.
Ift kampen, så håber jeg, at Arteta tager en dyb defensiv snak med holdet. Vi er gået fra at have en beton defensiv, hvor der blev snakket rekorder for færrest indkasserede mål osv, til at se rystende usikre ud i mange situationer. Flere spillere ser ud til rigtig ofte at miste koncentrationen. At defensive hjerneblødninger kan koste mål i 2 kampe i træk er bekymrende. Lad venligst være med fremover at “rulle” lige udenfor feltet, Dec.
Neville har de samme problemer. Han kan dog godt nogle gange give den fortjente ros. Det synes jeg ikke Schmeichel evner i samme grad.
Ift kampen, så håber jeg, at Arteta tager en dyb defensiv snak med holdet. Vi er gået fra at have en beton defensiv, hvor der blev snakket rekorder for færrest indkasserede mål osv, til at se rystende usikre ud i mange situationer. Flere spillere ser ud til rigtig ofte at miste koncentrationen. At defensive hjerneblødninger kan koste mål i 2 kampe i træk er bekymrende. Lad venligst være med fremover at “rulle” lige udenfor feltet, Dec.
søn 22. feb 22:02
Jeg er enig i, at Gabriel falder let. Som han har gjort før mod Newcastle. Men der er stadig to hænder i ryggen, så en større sensation er det vel heller ikke, at der dømmes frispark.
Der er særligt to i PL tråden, som bruger utrolig meget energi på at mene, at stort set hvert eneste Arsenal mål og point er ufortjent uanset kontekst.
Kan det passe, at der kan fejres St. Totteringham i næste runde?
Der er særligt to i PL tråden, som bruger utrolig meget energi på at mene, at stort set hvert eneste Arsenal mål og point er ufortjent uanset kontekst.
Kan det passe, at der kan fejres St. Totteringham i næste runde?
søn 22. feb 22:18
Var der nogle af jer der bemærkede den der Thomas Frank dukke Arsenalfansene stod og viftede med, forresten?
søn 22. feb 22:44
Var der nogle af jer der bemærkede den der Thomas Frank dukke Arsenalfansene stod og viftede med, forresten?
Haha, desværre ikke. Det havde jeg ellers moret mig med. Havde han Arsenal-trøje på?
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
søn 22. feb 22:47
Apropos Raya, nu vi havde diskussionen den anden dag. På det første mål kan jeg ikke lade være med at tænke, at en topklasse keeper redder den? Det er ikke et drop, forstå mig ret, men den er altså ikke så umulig at pille, som han får det til at se ud. Stikker han benet ud, så redder han den.
Nu laver han jo en kanonredning senere og spiller ellers en fin kamp, så det er ikke ment som en kritik af hans præstation. Det er blot en betragtning, og én jeg har haft flere gange i denne sæson.
Nu laver han jo en kanonredning senere og spiller ellers en fin kamp, så det er ikke ment som en kritik af hans præstation. Det er blot en betragtning, og én jeg har haft flere gange i denne sæson.