Haha, desværre ikke. Det havde jeg ellers moret mig med. Havde han Arsenal-trøje på?
Ja, haha.
https://www.reddit.com/r/soccer/comments/1rbtvjl/thomas_frank_inflatable_doll_at_the_north_london/
Haha, desværre ikke. Det havde jeg ellers moret mig med. Havde han Arsenal-trøje på?
Jeg håber, at vi mod Chelsea kommer til at se Ødegaard centralt og Eze på venstre