Kan også godt lide vores defensive nyindkøb.
Hvis I skulle rangere indkøbene her efter 7-8 måneders tid, hvordan ville i så placere dem?
For mig ville det nok være 1. Zubimendi, 2. Hincapié, 3. Madueke, 4. Mosquera, 5. Gyökeres, 6. Eze, 7. Nørgaard, 8. Kepa.
Hincapié er måske lidt højt oppe, men jeg synes han begynder at ligne en super solid og alsidig spiller rent defensivt. Mosquera, Nørgaard og Kepa kunne sikkert være højere hvis de fik mere spilletid.
Gokke, Madueke og Eze er alle meget lige. Gode og dårlige momenter.
Zubimendi er uden tvivl årets indkøb. Shit jeg elsker ham.