Ja, man må håbe, at han har den der frikøbsklausul, og at han smutter fra dem.
Snak
man 23. feb 23:16
Så I Seskos mål? Fik helt Haaland vibes. Tror sgu han bliver et godt køb for united
Klart han bliver en succes før eller siden. Potentialet er helt enormt.
tirs 24. feb 08:23
Seško har et helt utroligt loft, hvis han kan forløse de ting, han kan. Hans fysik og teknik er til at blive en verdensklassespiller.
Men han har et stykke vej, før han når derhen, og det er ikke i mine øjne sikkert, at han forløser det enorme rå potentiale.
Men han har et stykke vej, før han når derhen, og det er ikke i mine øjne sikkert, at han forløser det enorme rå potentiale.
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
tirs 24. feb 10:06
Nå, så fik jeg set kampen mod Spurs. Det var dejligt at se, at vi ikke gjorde det sværere, end det behøvede at være, når nu Spurs for tiden er historisk dårlige. Gokke så jo helt farlig ud.
Jeg så lige, at Merinos retur er blevet udskudt til juni, men at Kai og Dowman skulle være tilbage om en uges tid. Med 10 kampe tilbage og kun én mand ude med sikkerhed har vi på den front et godt udgangspunkt.
Vi har 11 dage mellem 30. og 31. spillerunde, og i de 11 dage har vi kun kampen mod Mansfield, så mange af spillerne kan blive hvilet. Fodboldguderne giver os flere gode forudsætninger for succes. Det er så spændende, at det næsten ikke er til at holde ud.
Jeg så lige, at Merinos retur er blevet udskudt til juni, men at Kai og Dowman skulle være tilbage om en uges tid. Med 10 kampe tilbage og kun én mand ude med sikkerhed har vi på den front et godt udgangspunkt.
Vi har 11 dage mellem 30. og 31. spillerunde, og i de 11 dage har vi kun kampen mod Mansfield, så mange af spillerne kan blive hvilet. Fodboldguderne giver os flere gode forudsætninger for succes. Det er så spændende, at det næsten ikke er til at holde ud.
"Vi har 11 dage mellem 30. og 31. spillerunde, og i de 11 dage har vi kun kampen mod Mansfield"
Jep, det ligger nemligt rigtigt godt. God mulighed for at restituere både fysisk og mentalt.
Jep, det ligger nemligt rigtigt godt. God mulighed for at restituere både fysisk og mentalt.
https://kortlink.dk/sudv
Redigerettirs 24. feb 11:54
Der kommer dog til at være en Champions League kamp d. 10. eller 11. marts, altså 3-4 dage efter Mansfield kampen.
Og så returen d. 17. eller 18., hvilket så vil være 3 dage efter Everton i ligaen og 4 dage før City i Carabao.
Der findes bare ikke rigtig noget der hedder pauser i fodbold, i hvert fald ikke for tophold.
Og så returen d. 17. eller 18., hvilket så vil være 3 dage efter Everton i ligaen og 4 dage før City i Carabao.
Der findes bare ikke rigtig noget der hedder pauser i fodbold, i hvert fald ikke for tophold.
tirs 24. feb 12:12
Jamen så må jeg da håbe, at fodboldguderne igen giver os deres gunst, og vi trækker en af de mere overkommelige modstandere i CL. Kan vi i 1/8-finalerne også trække modstandere fra top 8, eller er vi i næste runde mod dem, der har overlevet 1/16-finalerne?
Redigerettirs 24. feb 12:38
Vi kan vist trække Dortmund, Atalanta, Leverkusen eller Olympiacos.
Det er de fire hold der sluttede mellem 15. og 18.
Det er de fire hold der sluttede mellem 15. og 18.
tirs 24. feb 12:59
Det er også sådan jeg forstår det i forhold til lodtrækningen .Mener også vi slutter hjemme og det er hold vi skal kunne slå over to kampe.