I rankingen af indkøbene, må første konklusion vel være hvor skarpt det overordnet set har været, men derudover:
1. Zubimendi. By a mile. Et af vores bedste indkøb i mange år.
2. Mosquera. Prisen spiller en del ind her, men udover det har han været imponerende, og ligner en spiller, der allerede nu ville kunne være starter for flere af klubberne i og omkring toppen.
3. Hincapie. Han er ikke specielt god offensivt, men stadig en glimrende løsning på to positioner, med højt bundniveau.
4. Madueke. Mens hans output ikke har været hvor man kunne håbe har han alligevel udfyldt rollen som højre kant glimrende.
5. Nørgaard. Prisen spiller ind her, men han har lignet en spiller, der har spillet her i flere år, når han så har spillet.
6. Kepa. Igen en billig løsning, der dog har vist noget mindre.
7. Eze. Målene i NLD trækker meget op, men ellers har det været for pauvert.
8. Gyökeres. Tiltrængt med målene forleden. Mens han har haft et fint output udenfor PL har det været skidt i PL. Og de øvrige mangler har været for tydelige.
1. Zubimendi. By a mile. Et af vores bedste indkøb i mange år.
2. Mosquera. Prisen spiller en del ind her, men udover det har han været imponerende, og ligner en spiller, der allerede nu ville kunne være starter for flere af klubberne i og omkring toppen.
3. Hincapie. Han er ikke specielt god offensivt, men stadig en glimrende løsning på to positioner, med højt bundniveau.
4. Madueke. Mens hans output ikke har været hvor man kunne håbe har han alligevel udfyldt rollen som højre kant glimrende.
5. Nørgaard. Prisen spiller ind her, men han har lignet en spiller, der har spillet her i flere år, når han så har spillet.
6. Kepa. Igen en billig løsning, der dog har vist noget mindre.
7. Eze. Målene i NLD trækker meget op, men ellers har det været for pauvert.
8. Gyökeres. Tiltrængt med målene forleden. Mens han har haft et fint output udenfor PL har det været skidt i PL. Og de øvrige mangler har været for tydelige.
https://kortlink.dk/sudv