Snak

Mere indhold efter annoncen
Det ligner en stærk forudsigelse, Gunner123
Arsenal siden 06. Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
Tak. Men nu hvor jeg virkelig ser Ata folde sig ud, tror jeg, jeg foretrækker Leverkusen.
atalanta eller leverkusen. Kan man ikke slå dem over 2 kampe, hører man ikke hjemme i Chl.
Selvfølgelig kan der være tilfældigheder og dårlig form på de to kampdage som gør at man bliver slået ud.

Men Arsenals imponerende resultater lønner sig med det niveau af modstandere og umiddelbart er der 80-90% chance for avancement til kvartfinalen.
Ingen kampe er nemme hefra bevares, men kan man ikke slå samtlige 4 hold har man alligevel intet at gøre i en kvartfinale.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej, jeg ville i øvrigt vælge CL-trofæet fremfor PL-trofæet, fordi det er det, vi mangler.

Hvad med jer?
CL klart. Det ville være gigantisk.
Enig i CL nok er størst objektivt set, men personligt er der intet over Premier League.
Jeg tager dælme også uden at blinke med øjnene et PL trofæ over CL i år. Ingen tvivl om det.
Den er tæt, men tror jeg vælger CL. Vi har aldrig vundet det trofæ før, og der er mere international prestige i den, end PL.
Annonce