Jeg må også sige, at Champions League for mig er det største trofæ i fodbold. Og vi har aldrig vundet det.
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
Efter at have set Real Madrid, håber jeg vi trækker dem på sigt. Hold op de er ringe.