Jeg synes de danske kommentatorer har været ekstra uduelige i år
Snak
tirs 19. maj 21:56
Det begynder at kilde lidt.
Arsenal.
Lyngby.
Tranmere.
"Vi skal ikke tro, vi er så gode, som vi er."
Redigerettirs 19. maj 21:56
Savner bare Bischoff, Morten Bruun og Francis Dickoh fx. Vidende, analytiske og noget mere positive i deres beskrivelser af kampen. 6’eren var tider!
Klasse periode af Bournemouth. Nøj de er stærke
Klasse periode af Bournemouth. Nøj de er stærke
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
tirs 19. maj 21:57
Tillykke til jer, Arsenal fans! I har ventet længe, jeg kender følelsen:)
Håber ikke det føles for “fladt” at det ikke sker i egen kamp, men man tager jo et mesterskab anyday lige meget hvordan det vindes. Det var bestemt ikke jer jeg holdte med i den kamp, men I fans har trods alt fortjent det mere end City fans.
Håber ikke det føles for “fladt” at det ikke sker i egen kamp, men man tager jo et mesterskab anyday lige meget hvordan det vindes. Det var bestemt ikke jer jeg holdte med i den kamp, men I fans har trods alt fortjent det mere end City fans.
Måtte lave en bruger efter AGFs vilde stime 2025! Kommende mestre?
Truffert har været bundsolid i sin første sæson i PL. Det kunne nu være lækkert, hvis man kunne finde en som ham FØR skiftet til PL. Det samme gælder spillere som Rayan, Scott og Kroupi.
https://kortlink.dk/sudv
tirs 19. maj 21:58
Jeg kan nu meget godt lide kommentatorerne, men jeg er også selv lidt af et brokkehoved.
tirs 19. maj 22:00
Bournemouth spiller fremragende, men de kan kun spille med den intensitet fordi de ikke spiller med i europæiske tuneringer.
Newcastle lever fx også er høj intensitet og de ender langt nede i PL i de sæsoner hvor de er med i CL.
Så nej, Arsenal kan ikke gøre det samme.
Newcastle lever fx også er høj intensitet og de ender langt nede i PL i de sæsoner hvor de er med i CL.
Så nej, Arsenal kan ikke gøre det samme.
tirs 19. maj 22:00
Det må bare ikke glippe det her. Tiden snegler sig af sted
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet