Snak

Mere indhold efter annoncen
Kan overhovedet ikke være i mig selv haha, sidder bare og er max urolig
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
Får tårer i øjnene, hold kæft det er tæt på nu
"Is Yours Gold?" • N5 • Set piece FC • 🔴⚪🏆 CHAMPIONS OF ENGLAND 2025/26 🏆⚪🔴
Det begynder at kilde alle de rigtige steder.....
Vingummibamse. Ser du stadigt fodbold?
Puha vi er tæt på nu..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Puha, det er nu ..!!!!!
Vi skylder fandeme Kroupi at købe ham nu!
moderator
Nej, få den da ind!
https://kortlink.dk/sudv
Det er så vildt det her. Bare lidt endnu, og Arteta er udødeliggjort i Arsenal. Nøj nogle afbrændere, Brooks! Satans
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Det er noteret, Gunner1.

I bagklogskabens klare lys er det håbløst at jeg ikke lagde champagnen på køl allerede i August da jeg spåede Arsenal om favoritter. Det må jeg ændre næste sæson!

Odds 81.
Annonce