Jeg er total opløst af lykke, det er ikke til at forstå, hvor er det surrealistisk efter alle de år...
Snak
tirs 19. maj 22:26
Stort tillykke mere end velfortjent
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.”
Bill Shankly
tirs 19. maj 22:26
Jaaaaa, ren eufori! Tillykke til os alle kære medfans, hvor har vi været tålmodige. Kæft nogle mandfolk, der kriger det mesterskab hjem, især i bagkæden. Klasse, klasse, klasse! 15 år på bold.dk med jer skulle jeg vente <3
Class is permanent.
Class is permanent.
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
tirs 19. maj 22:26
FUCK HVOR ER DET FEDT!! MESTRE 2025/2026.
Håbløs fodbold romantiker der efterhånden hellere vil se de lokale serie hold end CL.
tirs 19. maj 22:26
Har ikke skrevet her på Bold i årevis - men har fulgt med og nasset på jeres viden her i tråden - og i Arsenal relaterede artikeltråde.
Men nu skal det være :-)
Jaaaaaaa! Endelig!
TILLYKKE ALLE SAMMEN! :D
Men nu skal det være :-)
Jaaaaaaa! Endelig!
TILLYKKE ALLE SAMMEN! :D
tirs 19. maj 22:27
Hvad fanden har Kluivert gang i, han var ved at godt og grundigt fucke det op for os
Tillykke fellows, det har godt nok holdt hårdt, men de fortjener det sgu drengene.
Hvis de hiver CL hjem viser jeg sgu min behårede røv på Rådshuspladsen
Tillykke fellows, det har godt nok holdt hårdt, men de fortjener det sgu drengene.
Hvis de hiver CL hjem viser jeg sgu min behårede røv på Rådshuspladsen