Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er total opløst af lykke, det er ikke til at forstå, hvor er det surrealistisk efter alle de år...
Jeg er færdig. Helt smadret
Stort tillykke mere end velfortjent
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
Tillykke drenge!!!!!!!! Fuck ja mand
Jaaaaa, ren eufori! Tillykke til os alle kære medfans, hvor har vi været tålmodige. Kæft nogle mandfolk, der kriger det mesterskab hjem, især i bagkæden. Klasse, klasse, klasse! 15 år på bold.dk med jer skulle jeg vente <3

Class is permanent.
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Mere indhold efter annoncen
Annonce
FUCK HVOR ER DET FEDT!! MESTRE 2025/2026.
Håbløs fodbold romantiker der efterhånden hellere vil se de lokale serie hold end CL.
Har ikke skrevet her på Bold i årevis - men har fulgt med og nasset på jeres viden her i tråden - og i Arsenal relaterede artikeltråde.
Men nu skal det være :-)
Jaaaaaaa! Endelig!
TILLYKKE ALLE SAMMEN! :D
Tilykke venner!!!!!
Hvad fanden har Kluivert gang i, han var ved at godt og grundigt fucke det op for os

Tillykke fellows, det har godt nok holdt hårdt, men de fortjener det sgu drengene.

Hvis de hiver CL hjem viser jeg sgu min behårede røv på Rådshuspladsen
Finally!

Det har været en vild tid med fokus på alle turneringer, men det klart vigtigste har været at få PL-trofæet hjem igen.

Det må nydes resten af ugen, og så skal der fuld fokus på CL-trofæet som er tættere på end det bliver gjort til.
Annonce