Snak

Mere indhold efter annoncen
shit mand, jeg fucking græder
Det er helt surrealistisk
UAB, nu må vi have en ny forumoverskrift.
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

tak for alle diskussionerne boys

så nice
Haha, 123 - det gør jeg også. Sidder og hulker. Endelig
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jaaaaaaaa tak hvor er det vildt det her … Tilykke til os alle … tårene løber
Gunner123 du afskrev mesterskabet 50 gange her i tråden, du skylder en 😉😆
Det er den bedste dag i mit liv
Always Forward - CHAMPIONS OF ENGLAND 25/26
MAGISK!
Så var den der fandme. For helvede følelserne sidder ude på tøjet
Sur og træt gammel mand!
Fed måde at slutte sin ansættelse på for Pep. Kan ikke klare det skaldede dyr.
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Annonce