Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er så stort og smukt. Tillykke ❤️
Arsenal siden 06. Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
Og nu kommer alle haters ud af busken fra de andre fanklubber - og motherfucking fuck det - couldn´t care less...elsker det!!!!
hvor er det gak

.... det er sgu lige før man nu begynder at blive håbefuld for den kamp også.
Det lykkedes!!!❤️🤍❤️🥇🏆🥳

Endelig, efter alle de år!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kan ikke være i mig selv, hold kæft hvor skal der bundes bajer på Golden Lion på søndag

TILLYKKE GUTTER
"Is Yours Gold?" • N5 • Set piece FC • 🔴⚪🏆 CHAMPIONS OF ENGLAND 2025/26 🏆⚪🔴
VI vinder CL!!!!!!!!
Stay humble eyy, stay humble
Ja, ja, lad os bare nappe den også. Vi har spillet fremragende de sidste mange kampe... Eller...
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
moderator
Enig, TheArsenal!
https://kortlink.dk/sudv
Annonce