Snak

Mere indhold efter annoncen
FUUUUCK YEAH!

Vi har fandeme lidt i så lang tid…

Congratulations my brothers in trauma and euforia!
SÅDAN OMG JEG FATTER DET SLET IK, HAN GJORDE DET. ARTETA GJORDE DET, FUCK HVOR ER DET VILDT. Tusinde tak!!!!!! Mestre, jeg fatter det slet ikke wtf!!
Kæft mand! Stort tillykke til alle!!
If I didn’t love football, I’d fucking hate it.
Gunner123 du afskrev mesterskabet 50 gange her i tråden, du skylder en 😉😆


jeg skylder 50
Jeg har fucking tårer i øjnene… fatter slet ikke hvad det hold kan gøre ved mig
Mere indhold efter annoncen
Annonce
#ARTETAOUT-ogfejrelortet!!!!!!
Kan seriøst ikke fatte det, to årtiers ventetid er slut, vi er CHAMPIONS!!!
"Is Yours Gold?" • N5 • Set piece FC • 🔴⚪🏆 CHAMPIONS OF ENGLAND 2025/26 🏆⚪🔴
Hvor er det dejligt, at Pep også er ude.
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Samme @lanesrA, sidder vitterligt med tårer i øjnene, havde ikke forventet den reaktion

Er så rørt mand, hvor er den her klub det hele værd
"Is Yours Gold?" • N5 • Set piece FC • 🔴⚪🏆 CHAMPIONS OF ENGLAND 2025/26 🏆⚪🔴
HOLD KÆFT HVOR ER DET FEDT!!!! TILLYKKE TIL ALLE HERINDE!! COYG!!
Annonce