Snak

Mere indhold efter annoncen
Samme her, lanesrA.

Jeg er nok nærmest FOR glad.
Tillykke, helt fortjent at Arsenal vinder
Jeg holder mig fra kamptråden og bliver herinde med jer og hygger. Ingen skal tage denne lykkefølelse fra mig!
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Okay, jeg er faldt lidt ned. Hold nu kæft hvor er jeg glad.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
Chelsea fører nu også med 2-0 mod Tottenham.

Pep stopper. Arsenal mestre. Tottenham i kæmpe problemer.
HVAD SKER DER?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg er godt nok også bare - lykkelig. Den forløsning af glæde jeg oplevede ved slutfløjt var jeg ikke forberedt på. Men her er vi: Et hold af fucking VINDERE!
hvor er det fedt at få den gave med en cl finale uden det samme press og hvil til de mest slidte

inshalla
Pep stopper. Arsenal mestre. Tottenham i kæmpe problemer. ... West Ham vinder sidste kamp, Tottenham taber og vi vinder d. 30. Man tør kun gisne.
"Is Yours Gold?" • N5 • Set piece FC • 🔴⚪🏆 CHAMPIONS OF ENGLAND 2025/26 🏆⚪🔴
Skal først på arbejde kl 14 i morgen, har lige tilladt mig at åbne minimum et par øl her til aften :). Stort stort tillykke til alle herinde, skal være lidt fuld nu og se tilbageblik på sæsonen :)
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
Tillykke, allesammen.

Jeg får nok aldrig købt adgang til at se Arsenals kampe, men jeg har troskyldigt fulgt jeres fede debatter og engagerende live opdateringer igennem maaaaaange år! Tusind tak!

TILLYKKE!
Annonce