Redigerettirs 19. maj 22:49
Skal først på arbejde kl 14 i morgen, har lige tilladt mig at åbne minimum et par øl her til aften :). Stort stort tillykke til alle herinde, skal være lidt fuld nu og se tilbageblik på sæsonen :)
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.