VI FUCKING GJORDE DET!!! TILLYKKE TIL JER ALLESAMMEN!!!!
Snak
tirs 19. maj 22:56
Åbner os en øl nu. Puh. Tak Arteta, og til forummet her. Tillykke til alle, VI ER MESTRE, tænk lige over det!
tirs 19. maj 22:58
Det her er jo på niveau med, da jeg blev far for nylig (jeg tør næsten ikke hæve barren højere, hvis konen læser med, haha!)
Nu har vi så en træningskamp på søndag, hvor jeg håber, vi sparer nogle spillere. Jeg tror dog, den bliver taget seriøst. Kan ikke forstille mig Arteta sparrer spillere som Gabriel mm. Men måske vi får Dowman at se?
Nu har vi så en træningskamp på søndag, hvor jeg håber, vi sparer nogle spillere. Jeg tror dog, den bliver taget seriøst. Kan ikke forstille mig Arteta sparrer spillere som Gabriel mm. Men måske vi får Dowman at se?
tirs 19. maj 22:58
Historisk på flere måder. Vidste ikke at der var 100 års jubilæum i PL i år...
We began our English league record 100th consecutive campaign with a 1-0 success at Manchester United, and won nine of our first 10 games to hit top spot for the first time at the start of October.
We led the league for 200 days before Manchester City nudged us off on goals scored late last month. However, we won four successive matches without conceding to reclaim top spot and pave our way to the championship.
We began our English league record 100th consecutive campaign with a 1-0 success at Manchester United, and won nine of our first 10 games to hit top spot for the first time at the start of October.
We led the league for 200 days before Manchester City nudged us off on goals scored late last month. However, we won four successive matches without conceding to reclaim top spot and pave our way to the championship.
tirs 19. maj 22:59
Nu har vi så en træningskamp på søndag, hvor jeg håber, vi sparer nogle spillere. Jeg tror dog, den bliver taget seriøst. Kan ikke forstille mig Arteta sparrer spillere som Gabriel mm. Men måske vi får Dowman at se?
Nørgaard får sin debut som starter lol
tirs 19. maj 23:02
Det her er jo på niveau med, da jeg blev far for nylig (jeg tør næsten ikke hæve barren højere, hvis konen læser med, haha!)
hahaha, tillykke med det også mezzalla