Snak

Mere indhold efter annoncen
UaB - vi får røg for den forumtitel.

Elsker det.
Mezzala lov mig han vågner i en Arsenal trøje i morgen, så han får the gunners ind af modermælken
MESTRE, GUTTER. Hvor er det stort.
Arsenal siden 06. Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
Hold nu kæft, mand. Jeg er tom for ord.

Tillykke til jer allesammen
Hvor er det stort det her! Hvordan kan man gå i seng og på arbejde i morgen når man er fucking engelske mestre?!

Har bestilt Champions trøjen uden at blinke med øjnene!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
m-ottsen

enig omkring truffert
Drenge nyd det så meget. Det er så stort det her… helt uvirkeligt
Har bestilt Champions trøjen uden at blinke med øjnene!


Samme her. Champions 26.
Så er det med at bygge på truppen og se på oplagte forstærkninger i en fuldstændig crazy 26/27 sæson. Hold kæft, det bliver spændende!
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Fedt at se holdet fejrer det i dag!!!
Annonce