Snak

Mere indhold efter annoncen
Har du et link til den
Sur og træt gammel mand!
Har du et link til den


... til trøjen?

https://arsenaldirect.arsenal.com/Football-Shirts-and-Kit/Home/Arsenal-adidas-Premier-League-Champions-Authentic-Home-Shirt/p/MJZ3165-CH26-PL

Hvis linket ikke virker, så er det Arsenal.com -> Spot det gule ´new´ logo lige ovenfor ´Shop´. Bør være den første der kommer op.
fuck hvor fedt

de giver den godt med gas


Kan vi ikke kalde trådtitlen for Champions of Set Pieces?

Eller “Goodbye Wengerball, Hello Throphies” hehe

Kæft hvor er de skønne gutterne! Eze står kun og filmer haha
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg kan ikke sove selvom jeg skal op kl 5. Midt i glædesrusen tænker jeg på, hvilket øjeblik der indtil videre har været det største. Personligt hælder jeg til Dowmans mål.

Hvad har I andre af favoritter?
Udligning mod City 1-1.

Sukkerball fra Eze, og sindssygt overblik af Martinelli. Var helt målløs.

Hele kampen faktisk. Vi fik City til at spille catenaccio. Der var der noget der dæmrede for mig.. Pep var bange. Hvornår er det sidst sket?
Er der mon et link til Artetas reaktion?
Tillykke
hahaha, tillykke med det også mezzalla

Tak!! Til trods for manglende søvn brokker jeg mig ikke! 2026 er et år, jeg aldrig glemmer. Jeg tør slet ikke tænke på, hvis vi også vinder Champions League....
Annonce