Redigerettirs 19. maj 23:22
Kan vi ikke kalde trådtitlen for Champions of Set Pieces?
Eller “Goodbye Wengerball, Hello Throphies” hehe
Kæft hvor er de skønne gutterne! Eze står kun og filmer haha
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet