Snak

Mere indhold efter annoncen
Ezes kanonkugle er sæsonens mål for mig isoleret set, men Dowmans tur er min favorit som helhed

Og kæmpe tillykke med, Mezzala! Ikke mindst med den lille 😉
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Fedt at se holdet fejrer det i dag!!!


Rygterne går på, at fejringen betyder fem uger på sidelinjen for Calafiori.

Flaskemanden og gnomen Bernardo Silva kan jo mande op og tage hinanden i hånden ud af stadion næste weekend.

Viaplay burde have sendt Schmeichel til at dække fejringen ved Emirates her til aften.

Så fik jeg lige ventileret.

Årets øjeblik må være Dowmans mål, helt enig.

Årets kamp (i PL) enten Spurs eller Villa hjemme.
Arsenal. Lyngby. Tranmere. "Vi skal ikke tro, vi er så gode, som vi er."
Dowmans mål var i hvertfald vildt.

Eze´s kamp mod spurs.

Men jeg hælder nok til Rice´s to mål og MLS kamp mod real sidste sæson, som ligesom lagde op til at vi rykkede op på højeste niveau - hvilket vi så heldigvis underbyggede til fulde i denne sæson.
Ej at forglemme. Han kan få samme medlemskab i fanklubben som Thomas Frank!♥️

https://x.com/beINSPORTS_EN/status/2056840227142959285/video/1?s=46
Mezzalla
Det er smukt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mezzala lov mig han vågner i en Arsenal trøje i morgen, så han får the gunners ind af modermælken

Hun! Men skal da have købt en Arsenal dragt til hende! Må kunne opstøves på nettet.
Målet til 1-2 i 95min. af Big Gabi imod et formstærkt Newcastle-hold på udebane. Det var der jeg for alvor tænkte, at det kunne blive vores sæson.
Bestilte 3. trøjen med Rice sekundet efter kampen var fløjtet af. Så snart har jeg alle 3 fra denne sæson. Den røde med Zubi, Den blå med Saka og den hvide med Rice.

Er på ferie i Spanien og selvom der er røv varmt, skal jeg have den blå på hele dagen i morgen!!!!!
Haha - ja, det kunne være drømmen hvis Schmeichel kunne dække festlighederne i Nordlondon nu😄
Den reaktion på nederlaget til City. Wow. Bare wow.
Annonce