Gabriel mod Newcastle, Eze mod Spurs og Dowman mod Everton var nok højdepunkterne.
Snak
tirs 19. maj 23:33
Okay, vi taler årets kamp og årets mål.
Jeg synes, at årets kamp er sejren over Aston Villa, og årets mål står mellem Merinos ude mod Newcastle pga. vigtigheden, Dowman pga. præstationen eller Martinellis udligning mod ManC pga. vigtigheden. I forhold til ren æstetik er det Ezes mod Newcastle.
Jeg synes, at årets kamp er sejren over Aston Villa, og årets mål står mellem Merinos ude mod Newcastle pga. vigtigheden, Dowman pga. præstationen eller Martinellis udligning mod ManC pga. vigtigheden. I forhold til ren æstetik er det Ezes mod Newcastle.
tirs 19. maj 23:34
Jeg vil faktisk gå med Gabriel mod Newcastle. De har været træls gennem en længere periode, så den overtidsscoring var lækker på den helt rigtige måde
tirs 19. maj 23:44
Stort tillykke mezzala.
Hold nu op, jeg kan slet ikke falde til ro. Vi vandt fandeme mesterskabet.
Hold nu op, jeg kan slet ikke falde til ro. Vi vandt fandeme mesterskabet.
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
ons 20. maj 00:03
Også først begyndt at gabe lidt nu. Drøm sødt kære Gunners! De gjorde det sgu.
Giv Ballon’d’or til Rice eller Raya 💎
Giv Ballon’d’or til Rice eller Raya 💎
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
ons 20. maj 00:04
Ja, det er vildt efter så mange "banter years", men det er fuldt fortjent efter 3 års 2. pladser.
Jeg kan forestille mig at det både i klubben og i fanbasen er mesterskabet lige dele forløsning og begejstring. For mig er det nok mere forløsning, fordi de underliggende stats har været til mere end 2. pladser 3 år i træk, men ventetiden var det hele værd.
For stort set alle spillere er det det første store mesterskab, så jeg kan forestille mig at det giver en enorm energi frem mod CL-finalen. Jeg tror sgu også at vi napper den.
Jeg kan forestille mig at det både i klubben og i fanbasen er mesterskabet lige dele forløsning og begejstring. For mig er det nok mere forløsning, fordi de underliggende stats har været til mere end 2. pladser 3 år i træk, men ventetiden var det hele værd.
For stort set alle spillere er det det første store mesterskab, så jeg kan forestille mig at det giver en enorm energi frem mod CL-finalen. Jeg tror sgu også at vi napper den.