Snak

Mere indhold efter annoncen
Tillykke gutter. Endelig.

Min kammerat ringede i pausen og spurgte om vi skulle tage anden Halvleg på southern cross, sagde nej. 5 minutter senere tonsede jeg afsted på cyklen gennem de københavnske gader mod en stegeovn i ekstase. Aldrig har svedige mænd i fodboldtrøjerduftet så godt.

Tillykke Gunners!
Meget velfortjent.
We are Liverpool
moderator
@Mezzala

"Hun! Men skal da have købt en Arsenal dragt til hende! Må kunne opstøves på nettet."

Er indoktrineringen ikke begyndt endnu!!?? Ind på Arsenal Direct, der er rigeligt. Og stort tillykke!
https://kortlink.dk/sudv
moderator
Tak til gæsterne for lykønskningerne!

Hvor er det stort, og følelsen er ikke mindre i dag. Det er alligevel et åg af nervøsitet og alverdens andre dårligdomme der er fjernet. Og mon ikke spillerne oplever det samme i endnu højere grad?
https://kortlink.dk/sudv
Tillykke med mesterskabet!

Hvor må det være forløsende efter så mange år - og især den sidste periode med Wenger, hvor der blev sagt: Arsenal slutter altid som nummer 4 - de spiller CL men vinder aldrig noget.
Spurs
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mit blodtryk i dag vs de sidste 30......

Tak Rikke, håber oprigtigt i tager en sejr søndag.
WHAT A FUCKING DAY TO BE ALIVE!!!!

Hold kæft hvor er jeg også glad på Artetas vegne. Sikke et pres han har skullet kæmpe med. Thank god.
Så fedt at vi kan spille den CL finale uden at frygte, at vi ingen trofæer ville ende med. Det ville være ubærligt. Jegt tror også, at det vil hjælpe spillerne enormt mentalt.

Bliver allerede spændende næste sæson at se effekten: Vil det være positivt eller negativt?
Jeg tror (håber) i hvert fald, at effekten bliver, at spillestilen ændres en smule. Til noget lidt mere frit og sprudlende. Arsenal kunne sagtens komme til at dominere nogle år frem, især med tanke på Peps afsked.

Der må også være dadler på kistebunden til at få optimeret de haltende positioner efter sådan en bedrift.
Tillykke med mesterskabet.

Mou ville være stolt ;)

Ej jeg drømmer mig tilbage til den fornemmelse i står med i dag, som da vi vandt den først gang under abramovich efter så mange år.

Igen tillykke røvhuller ses næste sæson.
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
Annonce