For mig er det vigtigste hvis vi skal helt op i toppen, at der er behov for 1-2 offensivspillere fra allerøverste hylde, dvs. niveau a la Vinicius, Mbappe, Salah (indtil for nylig), Yamal, Kane, Haaland, Olise, Dembele, etc.. som i øvrigt også skal passe ind ift. attitude og arbejdsomhed/taktisk disciplin. Ikke en type der ligefrem er på markedet hvert år, derfor synes jeg også man skal passe på med at skulle bruge en milliard hver sommer bare for at finde et eller andet der kan forstærke, og i stedet have lidt tålmodighed så man hvert 2-3. år kan købe enten en profil eller talent af denne type, når de er tilgængelige på markedet.