Snak

Mere indhold efter annoncen
Chapmans bud er også fint. Men det er da også et step op ift. hvad vi plejer. Barcola er vel den mest profilerede VW der er tilgængelig, måske Nico Williams er, men der er hans pris og fitness nok en blokade for alle hold i denne sæson.
UAB
Jeg er 100% enig, men jeg vil endda sige at Kroupi er et mere ligetil og logisk tilvalg end Alvarez.
Kroupi kunne måske være et habilt bud på en spiller med niveau til toppen, har ikke set helt nok rigtigt at vurdere, men han har i hvert fald kombineret nogle iøjnefaldende mål og momenter med et meget højt scoringssnit, der er dog et meget spinkelt vurderingsgrundlag til at smide de £100m han sikkert koster efter ham. Han har også alderen med sig.

Hvordan vurderer man ham Monga, er det et talent fra den helt høje hylde?
49 undefeated
Jeg er også frisk på Igor, som dog skuffer eller ikke rigtigt får chancen til VM pt.

Barcola har ret gode stats i ligue 1 hvis du kigger efter igen, han er faktisk PSGs topscorer i ligaen. Jeg tror mere man skal kigge på hvordan psg fordeler spillet og målene imellem sig, og hvordan de skifter ud. Ift. PL er assists nok vigtigere for en VW, fordi det er blevet markant sværere at score fra kanten i PL.
moderator
"Her kommer det an på om vi vil have en eksplosiv spiller i Barcola uden det store slutprodukt"

Ser vi på mål og expected assists (da man trods alt ikke kan styre medspillernes konvertering) over de seneste to sæsoner, så er Barcola rent statistisk ca. dobbelt så god i ligaen som Rogers. Og ja, Lique 1 er på lavere niveau, men han ligger stadig på 0,89 mål/exp. assists pr 90 minutter. Rogers på 0,47
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
"Det er jeg nok også 99% enig i. Pånær måske som de andre også siger, en verdensklasse 9´er så hurtigt som muligt."

Enig, men hvem er i spil udover Alvarez? Og han lader til at komme op i et prisleje, hvor kvaliteten ikke længere følger med.
https://kortlink.dk/sudv
moderator
"Hvordan vurderer man ham Monga, er det et talent fra den helt høje hylde?"

Det er bestemt et talent fra den højere hylde. Men han er også så tidligt i udviklingen, at det vel mere er til akademiet, eller maksimalt en perifær plads i truppen.
https://kortlink.dk/sudv
Fair enough Geddar, men med Barcola får vi en der kun kan spille LW korrekt? hvorimod Rogers kan spille alle 3 positioner over frontlinen ik? Lad os antag at de koster det samme, hvem vil du så foretrække?
By the way, hvor vil jeg gerne have Tonali - det erfaktisk mit højeste ønske, hvis jeg ikke skal ta´ hensyn til hvor vi rent faktisk har brug for opgradering (host host LW) - en midtbane med Rice, Tonali og Zubi hvor de skiftes imellem de 3 (og så Øde hvis han bliver og Eze på den fremskudte, og eller Rogers hvis han erstatter Øde)
moderator
Jeg har svært ved at følge at generalisten skal foretrækkes over specialisten her, når vi nu helt specifikt har et massivt behov for at opgradere på netop venstrekanten. Rogers giver jo ikke rigtigt noget vi for alvor mangler på de øvrige pladser.
https://kortlink.dk/sudv
Annonce