Jeg gad sgu også godt have Kroupimaskinen på holdet. Han virker som et stort talent med et stærkt arbejdsraseri i sig.
Der er lidt stille på transferfronten, mon ikke det lige pludselig stikker af, når de fleste er hjemme fra VM igen?
Der er lidt stille på transferfronten, mon ikke det lige pludselig stikker af, når de fleste er hjemme fra VM igen?
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.